ČIJA JE VOJSKA AKO JE NAROD NE PODRŽAVA?

 

Sprečić

 

Teza: Narod nije kriv, niti se generalno može jedan narod optužiti, koliko god je tačna, isto toliko je i manipulativna mudrost. Narod je kao trava koja se povija pod udarom vjetra. Trava, generalni pojam. Nisu sve travke za lijeka i hranu. I korov se svrstava u travu.

PROBLEM PRVI

Vojska koja je imala podršku i pomoć naroda, nikad u historiji nije izgubila rat. Vojska koja je štitila državu koja narodu obezbjeđuje sigurnost i blagostanje, od države je priznata, cijenjena jer to narod zahtjeva zbog svog poštovanja i zahvalnosti. U vojsci koju narod podržava, narod je imao svoje najbolje sinove.

To su historijske činjenice.

Stanje u Bosni, vještački se prikazuje mimo naprijed navedenih historijskih činjenica. Zapitajmo se: Zašto? Da li su u Bosni ratovale „Narodne vojske“. Da li su četnici srpska narodna vojska. Da li su ustaše hrvatska narodna vojska. I ključno pitanje: da li je vojska kojoj je s početka rata dato ime bosanska – AR BiH, prerasla u narodnu bošnjačku vojsku?

Koja je osnova tih – „narodnih vojski“? Je li to religija, državna pripadnost, narodna pripadnost. Može li se govoriti o etničkim vojskama u sukobu?

ODGOVOR: Malo jeste, malo nije, više jeste nego nije. Pa krenimo redom. Na pitanje : Da li su u Bosni ratovale narodne vojske? Odgovor možemo dati teorijski i analitički. I jedno i drugo dovodi nas do iste spoznaje. Vojske koje su ratovale u Bosni su vojske na vjerskoj osnovi, gdje se sa plaćenicima pokušao sakriti taj koncept. Motivacija svake vojske bila je jako izražena na vjerskoj osnovi. Vjerski službenici motivisali su vojsku na izrazitoj vjerskoj osnovi. Suština se ogleda u slijedećem: početak rata iskorišten je za razvijanje straha, i stvaranje vjerskog naboja kao osnovne kohezione snage. Tako su srpski vojnici ratovali za svetu srpsku zemlju i srpstvo (parola SPC). Hrvati su ratovali za spas hrvatskog naroda i hrvatske zemlje. Treća strana je u početku imala formiranje vojske na zajedničkim bosanskim osnovama, a nakon 1993 godine, zvanično je dobila okvir bošnjačke vojske. Sve je urađeno po scenariju sprečavanja javnosti da se prepozna jasna motivacija rata, agresija, cilj i namjera. Sve vojske su prekršile običaje i pravila ratovanja sadržane u Ženevskoj konvenciji po nekoliko osnova, a sve sa ciljem stvaranja vjerskih formacija koje se zaogrću plaštom narodne pripadnosti. Srbi su očistili bivšu JA od pripadnika drugih religija, Hrvati takođe, a Bošnjaci su napravili najdrastičniji rez. Nakon završenog procesa stvaranja gijskih snaga, sklopljeno je primirje od strane političara a ne vojnih zapovjednika. Da kuriozitet bude veći, potpisnici daytonskog čina predstavljaju doslovno religijske vojne formacije. Genocid i zločini koji su počinjeni od sve tri strane, u osnovi imaju religijsku osnovu, i počinjeni su ime religije. Genocid počinjen od srpske strane u osnovi ima naglašenu religijsku osnovu: Tako Mladić kaže: Hvataj Turke, kolji .. itd Na istoj osnovi počinjen je zločin sa genocidnim namjerama u Ahmićima. Na istoj osnovi počinjeni su zločini od formacijskih grupa koje nisu bile u sastavu ARBiH nad katolicima, a mudžahedini sa istom osnovom, a u sastavu bošnjačke vojske, počinili su zločine na Ozrenu. Svi počinjeni zločini, i dan danas služe za manipulaciju na religijskoj osnovi, a religijska osnova prikriva se politički nazivom „konstitutivni narodi“. Zločine nad Romima i drugim vjerskim, narodnim i nacionalnim manjinama, niko i ne spominje. Razlog je jednostavan. Mahati žrtvama tri konstitutivne religije, ključ je podjele Bosne i vladavine religijskog fašizma. Osnova religijske pripadnosti (zaogrnuta kao narodna pripadnost) osnova je svih uređenja zemalja i teritorija učesnika u sukobu. Muslimani se nazivaju Bošnjacima i u Srbiji i u Hrvatskoj, da bi se pravoslavci i katolici u Bosni mogli nazivati Srbima i Hrvatima. Prebrojavanje vjerskih krvnih zrnaca, i danas je osnovni ključ kršenja ljudskih prava u ovim državama.

PROBLEM DRUGI

Status učesnika u ratu rješava se religijskom osnovom a ne državnom, što je direktno suprotno običajnom pravu.

ODGOVOR: Osnova koncepta stvaranja vojske, služi i kao osnova rješavanja statusa boraca. Potpuno ista politika i isti koncept, ali umjesto narodnog ogrtača, ovdje se upotrebljava stranačko narodni ogrtač. Zašto govorim o stranačko narodnom ogrtaču? Iz jednostavnog razloga, što političke stranke koje su djelovale tokom rata, na osnovu svojih pozicija i logističke uloge, status borca rješavaju po kriterijima koji se ne mogu propisati državnim aktom. Ustav, kao lična karta jedne države, napravljen je tako da ponovo na vjerskoj osnovi rješava pitanje statusa boraca. Borci članovi vladajućih stranaka sa naglašenom vjerskom pripadnošću (što se pokriva kao narodna pripadnost) svoja pitanja rješavaju uspješno ili manje uspješno što zavisi od privrženosti političkoj stranci. Ovakav način rješavanja statusa boraca (učesnika rata) ima za cilj da prikrije svrhu Daytonskog mira. Postavimo državnu regulativu u normalne okvire. Na osnovu Ustava, Zakonom se propisuje status svih boraca jedne države i nigdje ne stoje naglašena njegova krvna zrnca vjere ili naroda. Sasvim je prirodno da državu brane njeni građani bez obzira na boju, rasu ili vjersko opredjeljenje. Ako bi se primijenila ova ustaljena običajno pravna praksa, izazvalo bi pravi revolt, što bi kao krajnju instancu imalo za posljedicu razotkrivanje plana i taktike udruženog zločina nad vlastitim stanovništvom. Zašto bi izazvalo revolt. Status borca ima svaki onaj građanin koji je branio državu od agresije. Koju državu? BiH. Ko su oni koji je nisu branili, nego učestvovali u jedinicama agresije? Izdajnici i agresori, što direktno podliježe vojnom krivičnom gonjenju. Naša realnost govori suprotno. Borci su oni koji su se borili za svoju vjeru, narod, a ne za državu. Zašto kažem, a ne za državu. Države nema. Zbog toga je izmišljena konstitutivnost. Pa i logikom konstitutivnosti, logično je da državu brane sinovi konstitutivnih naroda. Pretpostavimo teorijski da je tako, na šta upućuje čista logika. U tom slučaju, državnu vojsku sačinjavaju svi oni koju su branili državu, a krvna zrnca vjere i naroda gube na važnosti, i svi imaju jednak status. Kako je moguće da državu čine konstitutivni narodi čiji su vojnici napadali državu? Sve je moguće kad je u pitanju religija i politika.

PROBLEM TREĆI

Vlast, logistika i politička moć. Ovaj problem jako je izražen na relaciji priznavanja čija je vojska. Status i nadoknade mogu se riješiti veoma jednostavno i lahko i sa aspekta vlasti, i sa aspekta logistike, i sa aspekta političke moći. Problem koji se rađa jeste onaj prvi problem. Pitanje čija je vojska? Religijske institucije raspolažu sa ogromnim novčanim sredstvima da bez problema mogu plaćati sve pripadnike svoje bivše vojske ali i sadašnje. Ako to učine, rat u BiH dobija jednu novu dimenziju istine. Da bi se to izbjeglo, političari služe kao osnovno sredstvo prikrivanja istine, i imaju punu podršku vjerskih lidera i vjerskih institucija. Na taj način, vjera nije uklonjena sa političke scene, i dalje raspolaže sa ogromnom moći i odlučujućim uticajem, a svi se problemi prebacuju na politički teren. Religijske institucije ne odustaju od svojih zacrtanih ciljeva, ali se njihov rat više ne vodi oružjem i vojnicima, nego političkim vojnicima. Za religijske institucije nije bitan državni okvir, jer religijske institucije imaju nadteritorijalni okvir. Svak svakog drži u šah poziciji, a remi svakom izgleda kao poraz, bez obzira što su remi potpisali političari, religijski velikodostojnici nisu pružili ruku jedni drugima i zaključili partiju završenom. Jedan od razloga je i to, što su tri igrača u istoj igri, i svaki računa na grešku onog drugog da se sam eliminiše. Da bi ojačali svoje pozicije, svaki drži svoju logistiku kao osnovu političke moći u kolaču zvana vlast. Oni koji su žrtvovani u ime viših ciljeva, beznačajni su. Bog ima toliku moć da zaustavi svako logično razmišljanje, i svaki pokušaj logičnog razmišljanja odmah se religijski okarakteriše kao „bogohuljenje“ što alarmira veliku masu bezmozgaša.

Da bi se to izbjeglo kao sredstvo vlastite odbrane i očuvanja pozicije, u igru se ubacuju politički lovci, konji, i pijuni. Mnogo je jednostavnije i lakše mobilisati narod da podrži istu politiku sa novim glumcima (pijunima), nego dozvoliti istini da presječe kanale logistike vjerskih institucija.

PROBLEM ČETVRTI

Politički Dayton nudi opciju koja trenutno svima odgovara, a najviše glavnim krivcima rata i kriminalcima.

ODGOVOR: Sva boračka udruženja koja su planski stvarana, finansiraju se iz istog budžeta, u skladu sa političkim i vjerskim pozicijama. Jedinstvenu organizaciju boraca ne žele oni koji su profitirali u ratu i domogli se vlasti. Na taj način jedan dio boračke populacije drži se na minimumu životne egzistencije, a drugi – korumpirani dio, grčevito drži u rukama ono čime je kupljen, odnosno ono za šta se je prodao. Ovakva situacija je u sva tri religijska tora. Dali je to slučajno ili planski? Planski. Obzirom da se svi oni koji su učestvovali u ratu 92 – 95, bez obzira na kojoj strani, u paravojnim ili regularnim jedinicama, finansira iz istog budžeta sa nivoa nepostojeće države BiH, država i njen lihvarski aparat služi za pranje novca i navodnu „zakonsku transakciju“. Na taj način prikriva se istina da četnik, ustaša, mudžahedin i onaj ko je branio državu BiH, Daytonskim ustavom, izjednačeni su i imaju ista zakonska prava na statusno rješenje.

Postavlja li neko sebi pitanje, zašto nema ni jednog generala, ili visoko pozicioniranog oficira da protestuje protiv svog statusa? Plaćeni su da šute. Kupljeni su. Svojom šutnjom skrivaju istinu o sebi. Generala je malo, cijena nije bitna. Što je dato „generalima“ na jednoj strani, oduzeto je bijednim vojnicima na drugoj strani. Generali imaju autoritet da povedu snage naivnih koji im na osnovu bajki još uvijek vjeruju. Generali služe i kao reklama za pridobijanje podrške naroda i vojnika bezmozgaša na svim političkim izborima. (Moram se ovdje ograditi da me niko ne shvati pogrešno i potegne kritiku sa valjanim dokazom da nisu svi generali isti. Neki pošteni generali su još u toku rata smijenjeni, penzionisani, politički i vjerski etiketirani u svrhu njihove kompromitacije. Na taj način oduzet im je autoritet i moć u bilo kakvoj aktivnosti.) Generali dobro znaju da ova istina koju iznosim predstavlja bure baruta na kome i sami sjede. Zbog toga im je pametnije da prikrivaju i negiraju istinu, jer istina i njih može veoma lahko pomesti.

RJEŠENJE: Za sve probleme postoji i rješenje. Rješenje za demobilisane borce, pa i građane, nalazi se u njima samima. Politika i religija su sredstva obmane, a istina i sloboda relnost života. Rješenje nije filozofske prirode. Rješenje nije zauzimanje političkog stava. Rješenje nije refleksija krvnih zrnaca kojoj religiji čovjek pripada pa se na osnovu toga lijepe etikete, etnije, naroda. Rješenje je u prirodnoj logičnoj istini kućnog praga ili ognjišta. Prostor, zemljište, mjesto, gdje je kućni prag, predstavlja osnovnu logičnu identifikaciju svakog čovjeka, a sve ostalo je šminka. Bez te i takve identifikacije, sve šminke vode u bajkovitost laži, omamljivost, lažan identitet i okruženje u kome živimo. Religijska pripadnost, etnička i narodna, a posebno politika, samo su gosti koji dođu sa istom namjerom: razoriti ognjište. Samopoštovanje predstavlja ljutog protivnika licemjerstvu, nehumanosti, egoizmu, politikanstvu, kalkulantstvu. Samopoštovanje je najbolji domaćin koji prepozna namjeru svakog gosta. U svojoj kući, na svom ognjištu, niko drugi nije gospodar, nego onaj čije je ognjište. Sve dok to ognjište ne budemo poštovali i cijenili, gosti, zvani i nezvani, odlučivat će o našoj sudbini i sudbini našeg ognjišta. Ognjište je napravljeno na zemljištu koje je smješteno u okvir naselja, regije, države. Država je odrednica kuće u kojoj se naše ognjište nalazi. Nakon istine o sebi, sve drugo se sistemski, prirodno, uklapa u mozaik istine koja nikada nije zavela čovjeka na pogrešan put. Čovjek koji brani istinu, nema mnogo prijatelja. Prijatelj mu je samo onaj koji brani tu istu istinu. Istina je jedna. Svako bježanje od istine, vodi nas u korak podjela po raznim osnovama, i stvara sukobe koji naš život usmjeravaju na put đavola. Istinu ne treba kriti. Istina se mora govoriti i braniti. Bez toga naš život postaje cirkus u kome klovnovi vode glavnu riječ, a čovjek se pretvara u klovna navijača nekog od klovnova. Treba imati snage i hrabrosti pa klovnu reći da klovn, konju da je konj. Svako prihvatanje i poistovjećivanje sa klovnovima, jednako je ili isto kao i poistovjećivanje sa konjima. Svako poistovjećivanje u osnovi krije nadmudrivanje da li je klovn – konj, ili konj – klovn. I konj i klovn, mogu se kupiti mitom. Mito predstavlja bolesnu naviku rješavanja svih problema i dovodi nas u situaciju da kupujemo i prodajemo. Istinski čovjek nema cijene. Falš roba je uvijek sjajna, privlačna, poželjna, ali sve što nema istinski kvalitet brzo izgubi sjaj i upotrebnu vrijednost.

Naprijed navedeno predstavlja mudrost svih onih koji su prije nas živjeli i ostavili nam život, kao jedinu istinsku vrijednost. Da bi živjeli, moramo se boriti za život. Sve u našem kratkom životu što činimo dio je naše borbe za život. Živimo onako kako i koliko se borimo. Boriti se protiv sebe, jednako je kao izdati sebe, ili prepustiti svoj život, najveće ovozemaljsko bogatstvo koje čovjek posjeduje. Nerealno je očekivati da neko drugi čuva naše bogatstvo i da se bori za nas.

Na ovoj osnovi, zasnovana su sva rješenja, u svim varijantama. Praktična jednostavnost obrazloženja rješenja problema leži u korelaciji građanin – država – građanin. Građanin stvara državu, država ima svoj sistem koji čini građanina zadovoljnim da je građanin gradi, dograđuje, unapređuje, a država svojim sistemom vraća građaninu sav njegov trud i napore. Dakle, država nije ničija drugo, nego djelo rada i volje građana, a sve se odvija na prirodnoj osnovi zakona akcije i reakcije.

Ako građanin ima jednu državu, jedan Ustav, jedan zakon, jedan sistem koji gradi po svojoj volji i potrebama, on ima riješen i svoj status u bilo kom obliku: zdravstvo, školstvo, radni odnosi, socijalna zaštita i naravno status građanina kao borca. Jedinstvo je jednina, sve ostalo je dvojnost ili više djelnost. Za jedinstvo i jedninu moramo se boriti svi jer nam to jedino omogućuje da jedinstveno država vraća jednako svima, svakom pojedincu svojim sistemom. Teorijski je neodrživo da građanin gradi državu za sebe, država ima vojsku mimo građana (naroda). Vojnici za tu vojsku dolaze iz redova građana (naroda) a ne iz državnih blagajni. Ova osnova predstavlja ključ funkcionisanja države i sistema u kome je građanin njen temelj i nosilac vlasti, a državni organi samo službe koje realizuju tu vlast.

Danas je na sceni u Bosni velika laž i prevara. Građana nema u temelju države, njenoj izgradnji, nadogradnji, unapređenju. Građanin je samo potrošni materijal koji se koristi za interese pojma države, a iza pojma države krije se sprega fašističke oligarhije religijskih institucija i kriminalnih organizacija. Njihova sprega pustila je svoje pipke do opštine i mjesne zajednice, platila pijune koji igraju za njene potrebe. Bez tih pijuna, lovaca, konja kula, kralj i kraljica ne mogu se održati sami. Da bi ih matirali, treba sa scene ukloniti sve one koji stoje ispred kralja i kraljice. Kralj je religija, a kraljica je politika kurva. Kad zatvorimo sve pijune, lovce i konje, ni kule nisu neodbranjive. Nema ih ko da štiti, a kralj i kraljica bez kula su gologuzi prosjaci.

Zbog toga je greška ići kralju i kraljici na noge, organizovati proteste, tražiti moliti. Gubljenje vremena. Stvari se rješavaju zatvaranjem i sklanjanjem njihovih pijuna. Bez pijuna, neće biti stotine boračkih organizacije, stotine političkih stranaka i policijski sistem kao kaznena ekspedicija. Bez pijuna nema ko ni da čuva trezor, vrši manipulacije i mahinacije.

Na kraju, borci nisu branili državu pred njenim institucijama nego u mjestima i okolini svog ognjišta. Bez naših ognjišta, nema ni čorbe da politika srče i sita poigrava se sa našim životima.

Komentariši

Upišite vaše podatke ispod ili kliknite na jednu od ikona da se prijavite:

WordPress.com logo

You are commenting using your WordPress.com account. Odjava / Promijeni )

Twitter slika

You are commenting using your Twitter account. Odjava / Promijeni )

Facebook fotografija

You are commenting using your Facebook account. Odjava / Promijeni )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Odjava / Promijeni )

Povezivanje na %s