Mujesira Tutić

Ja sam KRIK, vapaj, tuga, bol, jad, čemer.

Ja sam vaša ZLATNA KAŠIKA

 

Ja sam KRIK, vapaj, tuga, bol, jad, čemer.
Ja sam samohrana majka bez igdje ičeg, poniženi borac, otac bez posla, bolesno dijete bez zdravstvene zaštite, nemoćni starac. Ja sam građanin što ima jedno jedino pravo, a to je da nema prava. Ja sam dostojanstvo, karakter, vaša omča, sjena, noćna mora.

Ja sam proizvod konstituitivnosti vladajuće političke elite, podjela, mržnje, zaštita vašeg vitalnog nacionalnog interesa, mirovinski sporazum, opljačkane i uništene tvornice, privreda, industrija. Zemlja koju gazite, ja sam vas ROB u vašem demokratskom društvu kojeg napraviste samo za sebe. Ja sam vaša ZLATNA KAŠIKA. DA, JA SAM SVE ONO ŠTO VI NISTE!

Pa pošto mene, malog građanina, vi veliki ne slušate. Kucnuo je čas! Narod je shvatio, da, u njemu je jedini spas!

Uzeti stvari u svoje ruke, Državu vratiti narodu, zakone napraviti po mjeri građanina.

U cijelom svijetu, narod se izjašnjava po imenu države, samo u Bosni nema Bosanske nacije, samo u Bosni možeš biti sve, ali državotvorna nacija NE.

U cijelom svijetu je vjera i vjeroispovijest privatna stvar, ali u Bosni je glavno političko pitanje.

Svugdje u svijetu, država pravi i gradi, ali u Bosni se ruši i rasprodaje po sniženoj cijeni.
Treba vratiti USTAV s malim izmjenama, tako da u budućnosti više niko ne može Bosnu dijeliti ni po kojem osnovu. Naglasiti da Bosna nije ničija, već Bosanskog naroda. Donijeti zakone o zabrani prodaje Državne i društvene imovine. Donijeti zakone o nelegalno stečenoj imovini, te i o oduzimanu istih. Procesuirati sve učesnike u sudjelovanju o uništenju države i njene imovine. Donijeti zakone o besplatnom zdravstvu i školstvu. Zakon o socijalnim primanjima svih nezaposlenih. Zakon o socijalnom zbrinjavanju starih i nemoćnih. Zakon o strogim kaznama za širenje mržnje među narodom, podjele na ove i one.

Donijeti zakon o demokratskom i slobodnom glasanju, jedan čovjek, jedan glas i jedan predsjednik. Zakon jednak za sve građane bez privilegovanih i oduzeti politički imunitet političkim akterima. Stroge kazne za bilo kakvu malverzaciju, mito i korupciju. Zakon o procesuiranju svih ratnih zločinaca, i zločina počinjenih tokom posljednjeg rata. Osuditi sve počinjene zločine, a proglasiti genocidom mjesta gdje su počinjena. Uvesti Dan žalosti za počinjen genocid, javno priznati i osuditi svaki zločin. Pod hitno osposobljavati tvornice koje još nisu rasprodane i uništene, te pomoći u razvoju i napretku.

Komentariši

