Merjem Erna Mušinović

Erna 2

KURVINI SINOVI

Ja sam Merjem Erna Musinović! Ja sam Erna – dali su mi to ime i prihvatila sam ponudjeno. Ja sam Merjem – tako sam ja odlučila da se zovem.
Ja sam Erna – Titov pionir, zadnja generacija. Poštovala sam petokraku i kratko se dizala na “Hej, Slaveni!” , jer su ubrzo došle 90 – te “tužne i nesretne … Njih jedino mogu psovati!”

Ja sam Erna – znam šta je rat, glad, strah, uplašen nijemi pogled koji govori više od hiljadu riječi. Odrastala pod Kraljevskom zastavom Ljiljana i ponosno pjevala “Jedna si jedina “… I danas istu zastavu s ponosom nosim i istu himnu pjevam. Nemam fakultet, diplome, titule… Iskreno, ne poštujem ih, ne priznajem, jer nisu mjerilo ničega. Borim se za jedinu diplomu, titulu i orden koji vrijedi – Čovjek!
Ne trebam fakultet i titule da bih znala ko je naš najveći neprijatelj vijekovima – NACIONALIZAM, dakako!

Ja sam Erna, strastveni čitalac dobrog štiva, dobrih knjiga i literatura. Pišem o sebi za svoju dušu i o vremenu koje je prošlo i koje biva, ne bojeći se reći Istinu i stvari nazivati pravim imenom!
Roditelji su me nesvjesno naučili, na čemu sam im neizmjerno zahvalna da: tvrdoglavost nije vrlina, da je oprost bolji od osvete, da je sabur najbolji životni drug, da je dijete najvrijedniji Božji dar, a da je djetetu od roditelja najbolji dar dobar ahlak (odgoj). Mene je odgajao Gospodar svih svjetova, upoznavajući me sa haramom da bih shvatila vrijednosti halala, milosti i ljubavi.

Erna
Ja sam Merjem Erna Mušinović, Bosanka, islamske vjeroispovjesti i govorim bosanskim jezikom!
Nisam član, niti simpatizer nijedne stranke, niti političke partije, a politika i dešavanja u BiH, aktivno me počela zanimati od protesta za JMBG. Tada sam shvatila da nas brišu iz knjige rodjenih. Da je etničko čišćenje, podjele naroda i zemlje nastavljeno specijalnim ratom. Tada sam bila spremna i nudila svoj JMBG za spas jednog života, nečijeg djeteta. Iz inata, prkosa, bosanskog otpora, naspram kurvinih sinova, anam njihovih skorojevića, zalutalih psihopata… Zato jer sam insan, Čovjek, Božji rob koji je svjestan da će Bogu jednog dana izaći pred Sud!
Ja sam Merjem, čeljade sa bosanskih polja zelenih. Ne priznajem Dejton, entitete, kantone, distrikt, federaciju, rs – GENOCIDNU TVOREVINU! Ja sam Merjem Erna, Bosansko čeljade, rodjeno na izdisaju komunizma i radjanja demokratije. Poštujem Platona!

Ovo je moje ognjište! Ovo je moja avlija! Ovo je moja kuća! Ovo je moj dom! Ovdje su moji prvi koraci, mladost, starost i smrt! Ovo su moji insani, moj narod! Moji korijeni! Ovo je moja zemlja i ja se samo njenom mogu zvati!
Sve za R BIH, ali R BIH nizašto!

April 1992, dnevnik

” Ovo je rat! ” – izjavio je te godine mladić blijed, mršav, ozbiljan ko smrt, uplašen na tren, al bosanski inatno, nastavio je da nas informiše iz one haber-kutije sa slikom tih teških, gluho bilo godina….
Pucanje je prestalo. Ruševine obnovljene, malo je tragova ostalo. Ruža u asfaltu nema… Rane krvare… Svježe, bolne, teške… Na sve strane – od Une do Drine od Save do mora….

KURVINI SINOVI, ja sam Merjem Erna Mušinović, Titov pionir, Bosanka, dijete rata, islamske vjeroispovijesti, govorim vam bosanskim jezikom koji ne priznajete, ali ga itekako dobro razumijete, insan – Čovjek i ništa drugo… Ničija, nezavisna, prkosna i od sna skovana…

Ja imam san, a moj san je multietnička i multikulturalna BiH, zemlja u kojoj će vladati mudri, a ne lukavi kurvini sinovi, zemlja koja će sahraniti nacionalizam, imati himnu sa tekstom, jednu zastavu, Ustav i jednog Predsjednika! San o zemlji u kojoj će se poštivati osnovna ljudska prava!
Snovi se ostvaruju ako čvrsto vjerujemo u njih, a ja čvrsto vjerujem u svoje snove i dobijam bitke koje drugi smatraju izgubljenim, jer ako je Bog na mojoj strani, čega da se bojim, a ako je Bog protiv mene, čijoj pomoći da se nadam!?

“Živim za dan kada će onaj isti čiko iz aprila 1992. na haber-kutiji sa slikom svečano izjaviti: “Bosanci i Hercegovci, rat je završen!” Urednik i voditelj, Senad Hadžifejzović

Komentariši

