Biba Saračević

Biba Saračević

Volim te Bosno moja,

volim te Narode moj napaćeni!

Volim te Bosno moja, volim te Narode moj napaćeni!

Dok toneć u glas koji odzvanja eho bolnih krika, ja se savijam u bolu i molim, molim Svevišnjega da mi tvoju patnju sačuva, vapaj moga naroda u osm'jeh rascvjeta, da se čuje diljem cijelog svijeta…

Znam da u tvome oku modar vazduh raste, u kostima ropac zri…

Godine u lavirintu vremena provodim, obespravljena na sve što je ljudsko bijah istjerana u maglu i prostor nepoznat…

Danas u tuđini plačem dan opstanka i želim rame uz rame sa mojim narodom, sa tobom Domovino moja da vrištim, i prkosim glađu i bolom, onome danu kada me ogoliše i u nepoznato potjeraše…

Moradoh ići, vrištala sam na zvijezde, pružala ruku praznini, nigdje nikoga, Sama…

Sada želim uhvatiti nebo i spustiti ga kao postelju svome narodu, da im bude udobnije, toplije, da im pošaljem pogled duše koja pati, želi da se vrati, ali kome?

Strahu koji mi u venama buja, pred lica sa mrežom očiju, u mraku krvavo razapetim…

Zvijeri jutra bez izvora smisla da me poljevaju sopstvenom krvlju, ili da se umivam krvlju brata moga, sestre moje…

Oprostite, ne mogu, ali mogu bol u goste sebi dovesti, na litre suzinog soka ispiti, to mogu, inače, ako krene, stranac će me pustiti, ali me neće vratiti…

Morala sam se prilagoditi sistemu koji me bar ne dira, jer moja Država sada stanuje u nigdje i širi se u ništa…

Znam da neće biti tako,
narod ju je rodio i opet će…

Ali je moja patnja glatka i jasna rečenica:

UZ VAS SAM NARODE MOJ, UZ TEBE SAM BOSNO MOJA,

PAMTIM TE KAO ŠTO KAMEN PAMTI ŠAPAT OKEANA…

Sa očima punim tišine, uz krike klonulog glasa,

VOLIM VAS IZ TUĐINE

Komentariši

